VEELGESTELDE VRAGEN

Helpen van panda's

Pandorable werd opgericht met de missie om panda-populaties over de hele wereld te helpen beschermen. Door samen te werken met non-profitorganisaties die dezelfde missie delen, kunnen we een deel van elke aankoop op onze website doneren aan de ontwikkeling van panda-populaties en het bieden van de best mogelijke leefomstandigheden.

Je kunt de panda's wereldwijd ondersteunen door producten te kopen bij Pandorable. Daarnaast kun je onze Panda Blog bekijken om jezelf te informeren en meer te leren over de gezondheid van panda's.

Wij doneren een percentage van alle winst uit de verkoop van onze prachtige producten aan het helpen van panda's. Onze partners gebruiken de middelen om betaalbare, eenvoudige en op wetenschap gebaseerde richtlijnen toe te passen, zoals het bieden van voeding en leefgebieden voor panda's, en geïntegreerde strategieën voor beheer van bedreigingen. Het programma helpt de toekomst van zowel panda's als duurzame ecosystemen te waarborgen terwijl het zich uitbreidt in gebieden waar panda's leven, zoals China en aangrenzende regio's.

Betalingsinformatie 

Wij verwerken alle bestellingen in euro's (EUR). Je zult afrekenen in euro's tegen de meest actuele wisselkoers.

Wij accepteren alle grote creditcards: Visa, Mastercard, Discover, American Express, evenals Paypal, iDEAL en Klarna.

Wij garanderen 100% veilige en beveiligde afrekeningen, aangezien we de nieuwste encryptietechnologie op onze website gebruiken.

Beleid 

Wij bieden een retourbeleid van 30 dagen op alle producten. Neem contact met ons op als je een probleem hebt met je product, en we helpen je graag verder.

Wij bieden een 30 dagen geld-terug-garantie op alle bestellingen. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

In het geval dat een artikel dat je hebt besteld defect, gebroken of beschadigd is, sturen wij een vervangend product volledig gratis. Neem contact op met ons klantenserviceteam om een vervangend product aan te vragen.

Verzending 

We streven ernaar om alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen te verwerken, verzenden en te leveren binnen 1 tot maximaal 2 weken.

Ja, alle klanten ontvangen een bestelbevestiging per e-mail nadat zij hun bestelling hebben geplaatst. Controleer je spamfolder voordat je contact met ons opneemt. Als je je bevestigingsmail niet hebt ontvangen, kun je gerust contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Het duurt meestal 1-3 werkdagen. Je ontvangt een aparte e-mail met het trackingnummer, waarmee je je pakket kunt volgen.